Ι'm a Street Photographer


Είχα δανειστεί μια compact από μία φίλη, έπειτα αν θυμάμαι καλά ήταν μια Nikon d7000. Μετά από καιρό αγόρασα  την πρώτη μου μηχανή που ήταν μια Sony a500 με κιτ φακών και στη συνέχεια, όταν αγάπησα την φωτογραφία δρόμου, την είχα κάθε μέρα μαζί μου.




Ναι έχω τραβήξει αρκετές φωτογραφίες σε διάφορες πόλεις άλλα κατά βάση στην Αθήνα.
Eίναι σαφώς πιο δύσκολο να τραβάς στην πόλη σου διότι έχεις συνηθίσει να βλέπεις κάποια τοπία ή και ανθρώπους που δεν σου είναι ενδιαφέρον πλέον να τα αποτυπώσεις.







Τραβώντας φωτογραφίες σε διαφορετική πόλη ή ακόμα σε άλλη χώρα μπορεί να σε ενθουσιάσει. Όμως ευκολά μπερδεύονται με τουριστικές. Σαφώς αν βλέπεις τους δρόμου διαφορετικά τότε και το θέμα σου το αντιμετωπίζεις έτσι. Έτσι και αλλιώς η φωτογραφία δρόμου είναι ένα συνεχές κυνήγι για φωτογραφίες. Αν σταματήσεις να παρατηρείς και αν δεν είσαι έτοιμος να βγάλεις φωτογραφία τότε δεν είσαι έτοιμος για τον δρόμο.  





Πέρασα μια περίοδο που διάβαζα την ιστορία των φωτογραφιών, και αυτό με κούραζε. 
Το αφήνω πλέον αυτό για τους θεατές μου. 



Η φωτογραφία δρόμου σημαίνει πολλά πράγματα για εμένα! Να περπατάς στην πόλη και να ζεις διαφορετικές στιγμές. Να αποτυπώνεις αυτές τι στιγμές...




You can support me by